.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایت شهروندی مهمترین وظیفه ستاد بازار

 جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با محوریت طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور فرماندار و اعضاء این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری ، فرماندار مرکز استان، با گرامیداشت روز اصناف و هفته قوه قضائیه هدف از برگزاری این جلسه را آخرین وضعیت و ارزیابی عرضه در بازار و جلوگیری از افزایش قیمتها و سوء استفاده های احتمالی از ماه رمضان اعلام نمود.


واحدی با تاکید بر اینکه نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس بازار از وظایف اصلی این ستاد است ، اظهار داشت: اقلام مصرفی و ضروری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان به قیمت دولتی و تعاونی طوری توزیع گردد که همه شهروندان امکان تامین اقلام را داشته باشند.


وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ماه پرخیر و برکت رمضان در اجرای اقدامات جهت تنظیم بازار تمهیدات لازم لحاظ شود که کالاها و اقلام مصرفی خانوارها با دسترسی آسان و با قیمت مناسب و همچنین به میزان کافی در اختیار مردم قرار گیرد تا شهروندان دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند..


واحدی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام مبارک ماه رمضان افراد سود جو با مدیریت اقلام ضروری را در انبارها احتکار نموده و سعی در افزایش قیمت کالاها در بازار را خواهند داشت .لذا باید نظارت را بر بازار افزایش یابد ،افزایش قیمت کالاها به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست مگر اینکه موضوع بصورت مصوبه توسط مقامات مربوطه اعلام گردد.


فرماندار با تاکید بر اینکه کلیه مدیران اجرایی و دستگاه های متولی باید تلاش مضاعفی برای تامین کالاهای اساسی مردم داشته باشند، گفت: برخورد جدی و قانونی با اخلال‌گران اقتصادی و گران‌ فروشان صورت گیرد.


واحدی با تاکید براینکه اصناف با توان و انرژ ی جدید گام در این عرصه نهاده است، ابراز داشت :اعضای ستاد تنظیم بازار با هم افزایی و اتحاد رضایت شهروندان را فراهم نمایند.


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری با تاکید براینکه جلسات ستاد براساس سیاست گذاری برگزار میگردد.خاطر نشان کرد : تمام امورات و زیر ساخت ها باید بصورت عملیاتی در داخل بازار و با رضایت مندی شهروندان صورت گیرد .


وی با اشاره خدمات رسانی مطلوب برای شهروندان گفت: کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان در مرحله اول شامل مرغ ،گوشت قرمز ،برنج و شکراست.


طهمورث قاسم نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری نیز در این جلسه اظهار داشت : در راستاي كنترل قيمت‌ها و تامين اقلام پر مصرف در اين ايام و تنظيم بازار كالاهاي اساسي توزیع کالا ،در مراکز توزیع صورت خواهد گرفت.


وی ابراز نمود :دراين راستا تلاش میگردد تا با استفاده از توان اجرايي اتاق‌هاي اصناف و اتحاديه‌هاي صنفي و توليدكنندگان محصولات كشاورزي، لبني، پروتئيني، فروشگاه هاي بزرگ و زنجيره‌اي، ميادين ميوه و تره‌بار كالاها با كيفيت و قيمت مناسب مناسب عرضه گردد.


قاسم نژاد يادآور مي شود: همچنین در روستاها و بخش ها جهت توزيع كالاهاي طرح ضيافت، از تعاونی های روستایی كه از شرايط لازم برخوردار می باشند، استفاده خواهد شد .وی در پایان همکاری بخشداران با حضور دهیاران و شوراها در کنار ستاد را خواستار شد ./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.